איגוד השיווק הישראלי

הכירו את את יפעת דה ליאו, מנהלת שיווק בג’נרל מילס

מנבחרת המאסטר מרקטרס של איגוד השיווק

יפעת דה ליאו, ג'נרל מילס

זוהי השנה השנייה בה אנחנו מקיימים את קורס הדגל של המכללה לשיווק, קורס Master Marketers Of Tomorrow. עבורנו, Master Marketers of Tomorrow הם אנשי שיווק שזכו בהערכת מנהליהם, ושנתפסים בחברה בה הם עובדים כמי שצפויים להיות מובילי התחום בעתיד. השנה בנינו נבחרת של 26 משתתפים שזוכים לשמוע הרצאות מסמנכ"לים ומנכ"לים המובילים בתחומים שונים הקשורים לעולם השיווק. משום שאנחנו מאמינים בהם לפחות כפי שהמנהלים ששלחו אותם אלינו מאמינים בהם, החלטנו להציג בפניכם את מומחי השיווק של המחר. אז קבלו את יפעת דה ליאו, מנהלת שיווק בחברת ג'נרל מילס.

נאום המעלית שלך – מי את ב-50 מילים?

יפעת דה ליאו, מנהלת שיווק בחברת  General mills. מתה על שיווק, חדשנות, חשיבה מחדש, לצאת מהקופסא, ללמוד, לשאוף ולרוץ קדימה.

איך הגעת לתחום השיווק ומה מניע אותך?

תמיד נמשכתי לעולמות התוכן הללו, עבדתי כמה שנים בהפקה, ברדיו, במשרדי פרסום, שיווק היה השילוב המושלם של כל אלה ביחד.

איפה את מחפשת השראה?

בכל עולמות הסושיאל: אינסטגרם ופייסבוק, פודקאסטים, לינקאין. אבל בעיקר בדור הצעיר ובמיוחד אצל הילדים שלי, זו השראה יומיומית בלתי פוסקת.

מפרגנת? על איזה מהלך שיווקי מהתקופה האחרונה היית מתה להיות חתומה?

הפרסומת שהכי עשתה לי את זה ב-2018 היא הפרסומת של MILUCCA מבית סופר פארם. זו פרסומת שונה ונועזת ויחד עם זאת אקטואלית מתמיד ורוכבת על הגל הנכון של שנת 2018 שהייתה כולה סביב העצמה נשית ותחושה כללית של- Women Power.

הבחירה בשונה כקמפיין פריצה של מותג ביוטי לשוק, הייתה מרעננת ונכונה. ההחלטה לא ללכת בסטנדרט של קמפיינים מעולם הביוטי בכיכובן של כוכבות מלוטשות ומושלמות אלא להבליט את החוסר מושלמות – היא בחירה אמיצה ומדויקת. האיט גילרז בקמפיין המציגות "פגמים" כמו צלקות, צלוליט או אפילו סתם איפור מרוח ולא קונבנציונאלי גרמו לקמפיין הזה לא להיראות כמו אחד קמפיין אחר וזה פשוט עבד.

הפנייה של MILUCCA לקהל היא פניה אמתית ושקופה – בלי פילטרים ומסכות – וזה כל כך נכון ורלוונטי לשנה שבה אנחנו נמצאים.

מה את רוצה להיות כשתהיי גדולה?

לעשות דברים שאני אוהבת שיפעילו לי את המח ויתנו לי אתגר.

The post הכירו את את יפעת דה ליאו, מנהלת שיווק בג'נרל מילס appeared first on איגוד השיווק הישראלי.