איגוד השיווק הישראלי

הכירו את את מאיה רחמים אלמשלי מפלאפון

מנבחרת המאסטר מרקטרס של איגוד השיווק

מאיה רחמים אלמאלי, פלאפון

זוהי השנה השנייה בה אנחנו מקיימים את קורס הדגל של המכללה לשיווק, קורס Master Marketers Of Tomorrow. עבורנו, Master Marketers of Tomorrow הם אנשי שיווק שזכו בהערכת מנהליהם, ושנתפסים בחברה בה הם עובדים כמי שצפויים להיות מובילי התחום בעתיד. השנה בנינו נבחרת של 26 משתתפים שזוכים לשמוע הרצאות מסמנכ"לים ומנכ"לים המובילים בתחומים שונים הקשורים לעולם השיווק. משום שאנחנו מאמינים בהם לפחות כפי שהמנהלים ששלחו אותם אלינו מאמינים בהם, החלטנו להציג בפניכם את מומחי השיווק של המחר. אז קבלו את מאיה רחמים אלמשלי, מנהלת מחלקת שיווק ציוד קצה בחברת פלאפון.

נאום המעלית שלך – מי את ב-50 מילים?

מאיה, אמא של נועם בן 9 ותמר והדס בנות 6 ונשואה לעמי. מנהלת מחלקת שיווק ציוד קצה בחברת פלאפון כ-3 שנים. במסגרת תפקידי אני אחראית על השקות מכשירים ומבצעים בעולמות הריטייל והדיגיטל, הגדלת הכנסות וניהול מו"מ מול ספקים. עולם השיווק החדש משתנה כל הזמן וכדי להצליח חייבים להשתנות יחד איתו, מה שמנחה אותי הוא שבכל קושי קיימת הזדמנות.

איך הגעת לתחום השיווק ומה מניע אותך?

נמשכתי לתחום השיווק בגלל האינטנסיביות, קצב עשייה גבוה וכי זה המקום בו ניתן להמציא את עצמך כל פעם מחדש.

איפה את מחפשת השראה?

רשתות חברתיות, אתרי e- commrece, אתרי מתחרים, מחקר עולמי, יוטיוב ועוד.

מפרגנת? על איזה מהלך שיווקי מהתקופה האחרונה היית מתה להיות חתומה?

YOLO השיקו מוצר תואם מילקי והמסר השיווקי היה שהם עושים זאת טוב יותר ומעכשיו זה הזמן של YOLO. התשובה של מילקי היתה מאוד אותנטית וחיברה אנשים למוצר והציגה את מילקי כחלק מהדנא הישראלי. לדעתי, המהלך של YOLO שירת בסופו של דבר את מילקי.

ומהעולם שלי, עולם מוצרי הצריכה, הייתי שמחה מאוד להיות חתומה על קמפיין הדיגיטל של ספלנדיד "כשתגדל תבין" שמציג במתיקות (תרתי) את התובנה השיווקית הכי ברורה – "להפוך חיסרון ליתרון".

מה את רוצה להיות כשתהיי גדולה?

לעסוק בתחום הייעוץ השיווקי עם יכולת להשפיע ולתרום מהידע והניסיון שלי.

The post הכירו את את מאיה רחמים אלמשלי מפלאפון appeared first on איגוד השיווק הישראלי.