איגוד השיווק הישראלי

הכירו את הדר חלילי-ליאור, בנק הפועלים

מנבחרת המאסטר מרקטרס של איגוד השיווק

הדר חלילי-ליאור, בנק הפועלים

זוהי השנה השנייה בה אנחנו מקיימים את קורס הדגל של המכללה לשיווק, קורס Master Marketers of Tomorrow. עבורנו, Master Marketers of Tomorrow הם אנשי שיווק שזכו בהערכת מנהליהם, ושנתפסים בחברה בה הם עובדים כמי שצפויים להיות מובילי התחום בעתיד. השנה בנינו נבחרת של 26 משתתפים שזוכים לשמוע הרצאות מסמנכ"לים ומנכ"לים המובילים בתחומים שונים הקשורים לעולם השיווק. משום שאנחנו מאמינים בהם לפחות כפי שהמנהלים ששלחו אותם אלינו מאמינים בהם, החלטנו להציג בפניכם את מומחי השיווק של המחר. אז קבלו את הדר חלילי -ליאור, מנהלת תחום משכנתאות במחלקת השיווק הקמעונאי בבנק הפועלים.

נאום המעלית שלך – מי את ב-50 מילים?

מנהלת תחום משכנתאות במחלקת השיווק הקמעונאי בבנק הפועלים, אמא לשחר והילה, נשואה לדני, בעלת תואר בפסיכולוגיה ותקשורת מהאוניברסיטה הפתוחה, חגורה שחורה בג׳ו – ג׳יטסו, תלמידה נצחית, לומדת כל מה שמעניין אותי מתפירה ועד פוטושופ, חובבת ספורט, כתיבה ומשלבת אותם בבלוג שלי (להפגת הסקרנות חפשו: אמא קדימה – הלוחשת למקלדת).

איך הגעת לתחום השיווק ומה מניע אותך?

התחלתי בבנק כנציגת שירות ומכירות, המשרה הזמנית הפכה לקבועה, עם השנים צברתי ניסיון וידע רב בתחום הבנקאות והמשכנתאות. המשכתי לתפקידי מטה, ביניהם ניהול תהליכים ואנליזה. למחלקת השיווק הגעתי לפני שנה וחצי, ומאז אני בספרינטים של למידה ועשיה מרתקת מידיי יום.

איפה את מחפשת השראה?

השראה אני מוצאת קרוב אליי, העמיתים והמנהלים שלי, קורסים וכנסים מקצועיים, פייסבוק, case studies מהארץ והעולם, פינטרסט, פודקאסטים ועוד. 

מפרגנת? על איזה מהלך שיווקי מהתקופה האחרונה היית מתה להיות חתומה?

פרגנת מאוד על RTM מעולה וחד ליום הבחירות של דורקס וגם של מקדונלדס שמצליחה להמציא את עצמה כל פעם מחדש. 

מה את רוצה להיות כשתהיי גדולה?

לטפח ילדים וחלומות יחד, לייצר ערך ללקוח ולארגון – ולהישאר תמיד עם חיוך.

The post הכירו את הדר חלילי-ליאור, בנק הפועלים appeared first on איגוד השיווק הישראלי.