איגוד השיווק הישראלי

הכירו את משה דן-גורי, מנהל תחום הבריאות בקבוצת זאפ ומנהל זאפ דוקטורס

משה דן גורי

מנבחרת המאסטר מרקטרס של איגוד השיווק

זוהי השנה השנייה בה אנחנו מקיימים את קורס הדגל של המכללה לשיווק, קורס Master Marketers Of Tomorrow. עבורנו, Master Marketers of Tomorrow הם אנשי שיווק שזכו בהערכת מנהליהם, ושנתפסים בחברה בה הם עובדים כמי שצפויים להיום מובילי התחום בעתיד. השנה בנינו נבחרת של 26 משתתפים שזוכים לשמוע הרצאות מסמנכ"לים ומנכ"לים המובילים בתחומים שונים הקשורים לעולם השיווק. משום שאנחנו מאמינים בהם לפחות כפי שהמנהלים ששלחו אותם אלינו מאמינים בהם, החלטנו להציג בפניכם את מומחי השיווק של המחר. אז קבלו את משה דן-גורי, מנהל תחום הבריאות בקבוצת זאפ ומנהל זאפ דוקטורס.

נאום המעלית שלך – מי אתה ב-50 מילים?

משה דן גורי, נשוי + 3 מאזור השרון. זה מאוד ברור שיש שני דברים שאני תמיד חוזר אליהם לאורך הקריירה התעסוקתית שלי – בריאות ודיגיטל. אחרי שהייתי מנהל השיווק והמכירות של שח"ל טלרפואה, משנה למנכ"ל של חברת און ליין בינ"ל ובעלים של חברה לתיירות רפואית, ניהול תחום הבריאות בזאפ היה רק הצעד ההגיוני הבא עבורי. פרויקט הדגל שלי הוא אתר זאפ דוקטורס החדש שעבר מהפכה משמעותית  ושבר את שוק אתרי הבריאות בישראל ואף זכה בפרס הבוסטר מטעם איגוד השיווק.

איך הגעת לתחום השיווק ומה מניע אותך?

גדלתי בכלל בעולמות של מכירות בימים שלא הייתה הפרדה ברורה בין שיווק למכירות. לפני הרבה שנים המעבר לעולם השיווק היה טבעי מאוד עבורי מאחר והשיווק הוא "המוח המניע את הכוח" וזה מאוד התאים לאופי שלי ולרצון שלי לתרום מהידע והיכולות שלי.

איפה אתה מחפש השראה?

אני "חיית אינטרנט" מבלה הרבה זמן ברשתות חברתיות, אתרים מהארץ והעולם אבל תמיד מקפיד להיות בשטח ולהרגיש את הלקוחות ואנשי המכירות.

מפרגנ? על איזה מהלך שיווקי מהתקופה האחרונה היית מת להיות חתום?

אחד המהלכים הזכורים ביותר בשנה האחרונה היה הקמפיין של בזק עם עומר אדם, "בוקר טוב". אין מי שלא שמע, הכיר וזמזם לעצמו את הישר. אין ספק שכיף להיות חתום על מהלך שכזה.

מה אתה רוצה להיות כשתהיה גדול?

להיות במקום עם יכולת להשפיע ולתרום מהידע והניסיון שלי בתפקידי ניהול בכירים.

The post הכירו את משה דן-גורי, מנהל תחום הבריאות בקבוצת זאפ ומנהל זאפ דוקטורס appeared first on איגוד השיווק הישראלי.