איגוד השיווק הישראלי

הכירו את נורית גבע, סגנית מנהלת השיווק ומרקום במכבי שירותי בריאות

 

מנבחרת המאסטר מרקטרס של איגוד השיווק

זוהי השנה השנייה בה אנחנו מקיימים את קורס הדגל של המכללה לשיווק, קורס Master Marketers Of Tomorrow. עבורנו, Master Marketers of Tomorrow הם אנשי שיווק שזכו בהערכת מנהליהם, ושנתפסים בחברה בה הם עובדים כמי שצפויים להיום מובילי התחום בעתיד. השנה בנינו נבחרת של 26 משתתפים שזוכים לשמוע הרצאות מסמנכ"לים ומנכ"לים המובילים בתחומים שונים הקשורים לעולם השיווק. משום שאנחנו מאמינים בהם לפחות כפי שהמנהלים ששלחו אותם אלינו מאמינים בהם, החלטנו להציג בפניכם את מומחי השיווק של המחר. אז קבל את שרון חזן, מנהל מוצרי דיגיטל ב"כאן".

נאום המעלית שלך – מי את ב-50 מילים?

6.5 שנים, הובלתי ומובילה מהלכים שיווקיים אסטרטגיים רבים בארגון משלב הבנייה והגיבוש ועד היישום, התקשורת והמדידה – השקת מכבי שלי, אסטרטגיית מובילות מכבי – 'יש קופות חולים ויש מכבי', הטמעת שימוש בשירותים דיגיטליים ועכשיו – הרחבת התפיסה משירותי הבריאות הטובים בישראל לקבוצת הבריאות הטובה בישראל הן בקרב הלקוחות החיצוניים והן בתוך הקבוצה.

איך הגעת לתחום השיווק ומה מניע אותך?

התחלתי בטלעד ערוץ 2 כשהטלוויזיה המסחרית הייתה בשיאה, ומשם המשכתי למדיהקום מקבוצת אדלר חומסקי כמשנה למנכ"ל, שטראוס ממתקים כמנהלת התקשורת השיווקית, אורנג' כמנהלת הפרסום ובשנים האחרונות אני במכבי. מניעה אותי מערכת יחסים אותנטית ובגובה העיניים עם הלקוח, תקשורת הדדית ומתפתחת, האפשרות לדעת מי הלקוח ובהתאם לכך לפתח איתו קשר מותאם אישית שיעניק לו נוחות ורלוונטיות ויתרום לו ולארגון. בנוסף, הדינמיות ההולכת וגוברת בעולם השיווק והשינויים התכופים מתאימים לצורך שלי בלמידה מתמדת ובתשוקה.

איפה את מחפשת השראה?

case studies שפרוסים בפנינו כל הזמן כצרכנים – Netflix, אתרי e- commerce, רשתות חברתיות, פודקאסטים, בלוגים, קולגות בארגון ומחוצה לו, מנהלים (בדגש על מנהלות), ספקים ,  קורסים בנושאי שיווק וניהול בהם אני משתתפת והילדים שלי שהם בני נוער טיפוסיים ומייצגים את הלקוח החדש.

מפרגנת? על איזה מהלך שיווקי מהתקופה האחרונה היית מתה להיות חתומה?

מזרחי טפחות – צ'או לשירות. השחקן הקטן בענף שמשנה את השיח – כששני הבנקים הגדולים מתקוטטים מי דיגיטלי יותר, בנק מזרחי מציג שוב את האלטרנטיבה ה'שפויה' שהוא מציע – שירות היברידי ומותאם אישית ונותן מענה למצוקה של הלקוח מול היעדר שירות אנושי. המסר המדויק, החיבור לסדרה המדוברת בית הנייר וההתמדה בשפה התקשורתית ובפרזנטור יצרו מהלך מעולה.

מה את רוצה להיות כשתהיי גדולה?

CMO בארגון חדשני, מצטיין, מוביל פורץ דרך כמו מכבי שירותי בריאות.

The post הכירו את נורית גבע, סגנית מנהלת השיווק ומרקום במכבי שירותי בריאות appeared first on איגוד השיווק הישראלי.

הכי נצפה