איגוד השיווק הישראלי

הכירו את רעות רימר מאבוט ישראל

מנבחרת המאסטר מרקטרס של איגוד השיווק

רעות רימר, אבוט

זוהי השנה השנייה בה אנחנו מקיימים את קורס הדגל של המכללה לשיווק, קורס Master Marketers Of Tomorrow. עבורנו, Master Marketers of Tomorrow הם אנשי שיווק שזכו בהערכת מנהליהם, ושנתפסים בחברה בה הם עובדים כמי שצפויים להיום מובילי התחום בעתיד. השנה בנינו נבחרת של 26 משתתפים שזוכים לשמוע הרצאות מסמנכ"לים ומנכ"לים המובילים בתחומים שונים הקשורים לעולם השיווק. משום שאנחנו מאמינים בהם לפחות כפי שהמנהלים ששלחו אותם אלינו מאמינים בהם, החלטנו להציג בפניכם את מומחי השיווק של המחר. אז קבלו את רעות רימרמנהלת מותג אנשור, אבוט ישראל.

נאום המעלית שלך – מי את ב-50 מילים?

רעות רימר, בת 43, נשואה ליריב ואמא לליה (14), רוני ואלה (10). עובדת באבוט ישראל כמעט עשור, היום מנהלת מותג אנשור. אנשור הוא מותג מרתק ומרגש, המדע והמחקר בבסיסו והרכיבים הייחודים לו מאפשרים לאנשים לחיות את החיים במלואם. תפיסת השיווק החדשנית שאני מביאה עימי, העשייה המשמעותית והגישה החיובית מאפשרים לי להגדיר מחדש את תפיסת המזון הייעודי בישראל כחלק חשוב ומשמעותי בעולם הבריאות.

איך הגעת לתחום השיווק ומה מניע אותך?

הצטרפתי לאבוט כנציגת מכירות, תפקיד שהניח את הבסיס לתפיסה השיווקית שלי. נתוני המכירות ונתחי השוק הם ה"לחם והחמאה" של העשייה השיווקית, ועבודת "הרגליים" בשטח היא מורה הדרך הטוב ביותר ליצירת אסטרטגייה שיווקית מדויקת, בזכות החיבור לשטח וללקוחות אני רואה אל מול עייני את הצרכן הסופי, לצד איש המקצוע שמאמין במוצר וצוות המכירות שמחבר בין השניים.

זכיתי להצטרף לארגון שבבסיס התרבות הארגונית שלו מונח פיתוח העובדים ומיקסום היכולות שלהם ואל מחלקת השיווק עברתי בזכות התוצאות העסקיות, מנהלים שהאמינו ביכולות שלי אך בעיקר בזכות התשוקה והאהבה האמיתית לעשייה בתחום שמאפשר לאנשים לחיות חיים מלאים ואיכותיים.

איפה את מחפשת השראה?

אבוט היא חברה בינלאומית שפועלת ב- 150 מדינות, אני שואבת השראה מהקולגות שלי בארץ ובעולם. מחפשת תמיד איך להפוך מהלכים שיווקים מוצלחים במדינות אחרות למהלך מקומי מנצח. המנהלים/ות הישירים/ות והעקיפים/ות שלי לאורך השנים והיום, וכמובן שכל מידע בכל דרך אפשרית (מניוזלטרים ועד חשבונות אינסטוש מהממים) של מותגים אחרים בעולמות הפארמה, הבריאות, הרפואה והצרכנות והאתגר העצום לשלב בין השניים.

מפרגנת? על איזה מהלך שיווקי מהתקופה האחרונה היית מתה להיות חתומה?

קמפיין שילוט החוצות של BIT שהציג בצורה פשוטה ונגישה את ממשק האפליקציה ואת המסר השיווקי – פשוט להעביר כסף (תרתי). כמשווקת, אני מעריכה את האומץ להשתמש רק במדיית שלטי חוצות שנדמה כי עברה מהעולם אך השימוש של BIT בויזאוליות פשוטה ושנונה מביא את הצרכן לתובנה במבט אחד.

ומהעולם שלי, עולם מוצרי הצריכה, הייתי שמחה מאוד להיות חתומה על קמפיין הדיגיטל של "ספלנדיד "כשתגדל תבין" שמציג במתיקות (תרתי) את התובנה השיווקית הכי ברורה "להפוך חיסרון ליתרון".

מה את רוצה להיות כשתהיי גדולה?

התמזל מזלי לעבוד בחברה שערכי הנתינה והדאגה האמיתית לצרכניה הם שמובילים את ליבת העשייה. אני מאחלת לעצמי להוביל מהלכים שישפיעו על איכות חייהם של אנשים, להמשיך לעסוק בתחומי ליבה משמעותיים המשאירים חותם לאורך זמן, להתפתח מקצועית ולטפס לעמדות בכירות, כאלה שיאפשרו לי לקחת אחריות רחבה יותר. ובעיקר, אני רוצה להמשיך לעבוד מתוך תשוקה ולהרגיש תמיד שהשמיים הם רק ההתחלה של הגבול.

The post הכירו את רעות רימר מאבוט ישראל appeared first on איגוד השיווק הישראלי.