איגוד השיווק הישראלי

הכירו את שלי אברהם, מנהלת שיווק יוגורטים ומעדנים, תנובה

מנבחרת המאסטר מרקטרס של איגוד השיווק

זוהי השנה השנייה בה אנחנו מקיימים את קורס הדגל של המכללה לשיווק, קורס Master Marketers Of Tomorrow. עבורנו, Master Marketers of Tomorrow הם אנשי שיווק שזכו בהערכת מנהליהם, ושנתפסים בחברה בה הם עובדים כמי שצפויים להיום מובילי התחום בעתיד. השנה בנינו נבחרת של 26 משתתפים שזוכים לשמוע הרצאות מסמנכ"לים ומנכ"לים המובילים בתחומים שונים הקשורים לעולם השיווק. משום שאנחנו מאמינים בהם לפחות כפי שהמנהלים ששלחו אותם אלינו מאמינים בהם, החלטנו להציג בפניכם את מומחי השיווק של המחר. אז קבל את שרון חזן, מנהל מוצרי דיגיטל ב"כאן".

נאום המעלית שלך – מי את ב-50 מילים?

שמי שלי אברהם, התחלתי את תפקידי כמנהלת יחידת Trading up באגף השיווק בתנובה בשנת 2017. במסגרת תפקידי כמנהלת שיווק יוגורטים ומעדנים בתנובה אני מובילה תהליכי מיתוג, מתיחת מותגים וקטגוריות חדשות ומנהלת תהליכי פיתוח מוצרים חדשים בעלי ערך משמעותי לקהלים שונים, וכל זאת בניהול פורטפוליו רחב של מותגים במסגרת היחידה אותה אני מנהלת.

אני בעלת ידע רב ונצבר של יותר מ-15 שנים בניהול והובלת מערכות שיווק ואסטרטגיה בתחום הצרכנות, בעלת ידע רחב בהטמעת חדשנות עסקית ומסחרית למותגים בשוק צרכני ותחרותי, וגיבוש אסטרטגיה עסקית. לפני תנובה עבדתי במספר חברות תעשייתיות גדולות ומשמעותיות.

איך הגעת לתחום השיווק ומה מניע אותך?

לתחום השיווק הגעתי מתוך עניין ותשוקה לעולם ה-storytelling, משכה אותי היכולת לחבר בין סיפור לצורך עסקי של חברה. אני חושבת שבכל מנהל שיווק מסתתר מקבץ נדיר של אנשים שכולל יוצר, כותב, מפיק, במאי, לצד איש כספים ואנליסט. היכולת לשלב את כל התפקידים האלו בתפקיד אחד יצר עבורי משיכה מאוד גדולה לתחום.

איפה את מחפשת השראה?

אין מקום ספציפי להשראה מבחינתי, זה עניין של תודעה, לכן בכל מקום שבו אני נמצאת – גם אם זה קפה עם חברה – יכול להיות סוג של מקור השראה, אני מאמינה שהשראה לא מחפשים היא מגיעה אליך אתה רק צריך להחליט לפתוח את הדלת וכשתפתח כנראה תמצא אותה במקום הכי לא צפוי.

מפרגנת? על איזה מהלך שיווקי מהתקופה האחרונה היית מתה להיות חתומה?

מפרגנת מאוד למהלך המיתוג של נטע ברזילי. יש פה עבודה יסודית ומדויקת של מותג, שחוץ מערך מוצרי מאוד ברור הוא בא עם אג'נדה, סיפור מסגרת שמביא עולם ערכי מאוד ונכון לתקופה, פונה לקהל מאוד רחב ומגוון וכל זה ארוז בחליפה צבעונית, רב ממדית, על חושית, ייחודית ומקורית שטרם נראתה.

מה את רוצה להיות כשתהיי גדולה?

מבחינתי אני כבר גדולה 😊 אבל אני בהחלט מכוונת למקום שימשיך לאתגר אותי עם חלומות חדשים שטרם חלמתי.

The post הכירו את שלי אברהם, מנהלת שיווק יוגורטים ומעדנים, תנובה appeared first on איגוד השיווק הישראלי.