חדשות קידום אתרים

שיווק באינטרנט, קידום אתרים, תוכניות שותפים, כלים של גוגל


סקר TGI קבע – הישראלי אוהב אינטרנט

מאת מקדם, יולי 25, 2007, תחת הנושאים שיווק באינטרנט

על פי נתוני סקר TGI לתקופה יולי 2006-יוני 2007 עולה כי ישראלי הממוצע אינו מוותר על קריאת עיתונים מדי יום. 5 העיתונים הארציים: 'ידיעות אחרונות', 'מעריב', 'הארץ', 'גלובס' ו'ישראלי' זוכים ליציבות בפופולאריות.סקר TGI נערך בפיקוח ובקרה מקצועית של ועדת המחקר שבאיגוד חברות הפרסום, ובוצע על ידי חברת 'מחקרי סינגל סורס', מקבוצת טלסקר. הסקר כלל קבוצת מדגם בקרב 10,000 מרואיינים במגזר היהודי בגילאי 18 ומעלה.

בסקר נמצא, כי חשיבותו של האינטרנט הולכת, גדלה ומתחזקת על מול המדיה הוותיקה – 47% מהנשאלים השיבו ברירת המחדל שלהם לחיפוש מידע הוא באינטרנט, זאת לעומת תקופה מקבילה בשנת 2005 בא רק 39.1% דיווחו על-כך.

עוד עולה מנתוני הסקר, עלייה בהיקף האזנה לרדיו, במיוחד בתחנות הרדיו החדשותי (גלי צה"ל, רשת ב') במחצית השניה של שנת 2006 לעומת המחצית הראשונה של שנת 2006. מפיקי הסקר נתנו את הערכתם שמקור העלייה ככל הנראה, הוא כתוצאה מהמלחמה שנערכה בקיץ שעבר בגבול לבנון. תחנות שזכו לפופולאריות האזנה בזמן המלחמה חזרו לפופולאריות דומה לתקופה שקדמה למלחמה.

מכשירי טלפון סוסלולרי בדור השלישי, עולה מהממצאים, מחזיקים מעל 14% מהנשאלים, לעומת כ-4% ביולי-דצמבר 2005 ו-11% במחצית הקודמת, יולי-דצמבר 2006.

להגיב

צריך להכנס כדי לכתוב תגובות.