חדשות קידום אתרים

שיווק באינטרנט, קידום אתרים, תוכניות שותפים, כלים של גוגל


של גוגל אדוורדס בהשקה עולמית Pay-Per-Action

מאת מקדם, יוני 28, 2007, תחת הנושאים גוגל,כלים
גוגל השיקה גרסת בטא ל-Pay-Per-Action של AdWords הזמינה בכל העולם, לאחר שעד כה השירות היה זמין בארצות הברית בלבד. מפרסמים בעלי כמות Actions גבוהה יוזמנו על ידי גוגל להשתמש בשירות.
שירות זה מאפשר למפרסמים לשלם רק כאשר לקוח מבצע פעולה מוגדרת מראש באתר המפרסם, אחרי שלחץ על מודעות דרך גוגל.
במקום לשלם עבור לחיצות כמו במודל הפרסומי של גוגל עד כה. המפרסם מגדיר פעולה: קנייה, הרשמה לאתר, צפייה בעמוד מסויים וכדומה.
שירות זה הופך את
מודעות מילים של גוגל למודל אפיליאציה לכל דבר.
מתאים למי שמעוניין לגרום לתגובת גולשים מוגדרת ולא רק למשוך תנועה לאתר. כשם שמודל Pay Per Click החליף את Pay Per Impression, כך יכול PPA להחליף את PPC.
מודל זה יכול לעזור במניעת בעיות כגון הונאות קליקים ולהגדיר את התשלום לשירות בו מעונין המפרסם ביותר: מכירות, או מכירות פוטנציאליות. עדיין מוקדם לקבוע האם המפרסמים מעדיפים את מודל ה- PPA
הנוכחי של גוגל, אך עצם הבחירה במודל זה מעידה על כיוון חדש של פרסום ברשת.

להגיב

צריך להכנס כדי לכתוב תגובות.