AGAM קידום אתרים

5 פרמטרים לבחירת מומחה לקידום אתרים

קידום אתרים הוא אחד הדרכים האיכותיות ביותר כיום להצלחת העסק.

הוא מאפשר לאתר להיחשף, להיות מדורג גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל, במקום בו הלקוח הפוטנציאלי מחפש אתכם.

אך ככל שהתחום הזה תפס תאוצה והתרחב, כך צצו המוני מקדמי אתרים שמבטיחים הבטחות רבות, במחירים שונים ופועלים בשיטות מגוונות שלאו דווקא משיגות את התוצאה הרצויה ולעיתים אף יוצרים נזק ממשי לאתר ולעסק.

אז איך בוחרים נכון מומחה לקידום אתרים? הנה כמה נקודות חשובות:

  1. ניסיון ניסיון ניסיון– אין שנית לניסיון של שנים, לפעמים חסרון כי מקדם אתרים מקצועי שכבר מקדם מלא אתרים בתחום שלכם יכול להיות שבלוני וחוזר על עצמו כאשר דווקא חדשנות ויצירתיות חשובה לנו מאוד במומחה לקידום אתרים.
    מצד שני, חשוב שנוודא שיש לו ניסיון עם אתרים בסגנון שלנו, אתרים בגודל של האתר שלנו, עם פיצ'רים כמו שלנו, עם סוג דומה של עסקים או עם עולם התוכן שלנו כדי שיוכל להתאים לנו בצורה מירבית ולייצג אותנו נאמנה ברשת.
  2. המלצות- כפי שציינו, שיווק דיגיטלי הפך היום לנפוץ ביותר ונגיש ביותר ועל כן נוכל למצוא המוני מקדמי אתרים. אך איך נדע מיהו מומחה לקידום אתרים שבאמת יניב לנו תוצאות? המלצות! בקשו לראות אתרים שהוא מקדם, בקשו לדבר עם הלקוחות ולשמוע באופן ישיר מהם על התוצאות והעבודה איתו. שאלו שאלות ספציפיות כגון: בכמה גדלו הכניסות לאתר, בכמה גדל יחס ההמרה וכו' כדי להבין באמת את יכולותיו והתוצאות בפועל.
  3. מבטיחים מהר וגבוה- כשמקדם אתרים מבטיח להביא אותנו לתוצאות גבוהות מהר צריכה להידלק לנו נורה. הסיבה היא שיש דרכים מניפולטיביות לקדם אתרים וגם אם ייקח קצת זמן וזה יצליח לזמן מה, גוגל יעלה על העניין והאתר שלך ייענש כך שייקח לך שנים וכסף רב לתקן את המצב (דרכים כגון: הפצה מאסיבית של קישורים חיצוניים באמצעות תוכנות אוטומטיות, למלא את האתר במהירות בתוכן אך באיכות ירודה, מילות חיפוש שמוסתרות מעיני מהגולש ומשובצות ברחבי האתר, רכישת דומיינים קיימים וחזקים וביצוע קישורים לאתר שלכם ועוד).
  4. הכוונה מקצועית- מומחה אמור לכוון אתכם ולתת לכם מידע וכלים איך לעזור לאתר שלכם להיות מקודם, הוא אמור לעודד אתכם לייצר תכנים חדשים, לתת ערך לגולשים ולגרום להם לחזור לאתר שלכם ולדבר עליכם ברשתות החברתיות.
  5. חווית משתמש באתר- לגוגל חשוב שתספקו ללקוח חוויה טובה מהרגע שהוא נכנס לאתר שלכם, הרי הוא זה ששלח את הלקוח לשם והוא רוצה לוודא שהלקוח מרוצה. מקדם טוב ישפר את חווית הלקוח המתחילה בתוצאות החיפוש, לחיצה על האתר שלכם ואפשרות להמרה.

אז אם אתם מבינים את חשיבות הקידום אתרים האורגני בגוגל ומחפשים מומחה שיעשה זאת עבורכם, ערכו ראיון מקיף ומפורט שיאפשר לכם לבחון את הספק דרך הפרמטרים שהצענו וודאו שהוא הכי טוב עבורכם.

הפוסט 5 פרמטרים לבחירת מומחה לקידום אתרים הופיע ראשון בAgam שיווק באינטרנט