כלים מלחמות גוגל

bing – מנוע חיפוש חדש של מיקרוסופט

חברת מיקרוסופט השיקה מנוע חיפוש חדש בשם BING או בינג בעברית.
BING מתיימר על פי מיקרוסופט, להציג תוצאות חיפוש רלוונטיות יותר וספציפיות בנושאים וקטגוריות שונות. מנוע  החיפוש bing משתמש במנגנון חיפוש סמנטי כלומר, משתמש בכמה מקורות מידע וידע המסננים תוצאות למילות המפתח שהקליד המשתמש על מנת לאתר ולהציג תוצאות חיפוש ממוקדות ורלוונטיות יותר. מיקרוסופט מאפשרת אף להוריד סט של כלים שונים להרחבת יכולות החיפוש וגישה ישירה משולחן העבודה שעל ידיהן ניתן לבצע חיפוש ב Bing ובמנוע החיפוש של גוגל במקביל לצורך השוואת התוצאות.

מנוע החיפוש bing קיים במספר גרסאות, שמשתנות על פי המדינה בה אנו ממוקמים. נכון להיום, מנוע החיפוש bing מציג תוצאות שונות לכל מדינה, כלומר הן מתקבלות באופן שונה ולא כוללות את כל האפשרויות הקיימות. לדוגמה: כאשר החיפוש נעשה מישראל, תמונת הרקע או חלון הקטגוריות שמופיע מצדו השמאלי של העמוד לא יוצגו.

כשאומרים "מנוע חיפוש" ו"מיקרוסופט" באותו המשפט זה בדרך כלל ניגמר לא טוב ודי להיזכר בניסיונות האחרונים של מיקרוסופט שנקראו Live ו-MSN Serch ויזכרו לעד כמנועי חיפוש כושלים. במקרה הזה הסיפור של bing דווקא התחיל ברגל שמאל כשמיקרוסופט הכריזה שהיא תשיק מנוע חיפוש חדש בשם "קומו". קומו הפך בימים האחרונים לפני השקתו למנוע חיפוש בשם בינג, כך שאולי דווקא המשך הסיפור יהיה שונה הפעם.

מה זה בינג?
BING, הוא הצליל שמזכיר את ה'בינגו!' שמהדהד בראשנו כאשר אנו עולים על פתרון/תשובה.
יש הטוענים ש- BING הן ראשי התיבות של "But Its Not Google" ("אבל זה לא גוגל").

הכי חדש