חדשות קידום אתרים

שיווק באינטרנט, קידום אתרים, תוכניות שותפים, כלים של גוגל


SmartAds מודעות פרסום YAHOO

מאת מקדם, יולי 4, 2007, תחת הנושאים גוגל,שיווק באינטרנט

. סמארטאדס ממיר באופן אוטומטי אלמנטים של ניהול קמפיין למודעות המותאמות לגולש לפי פרמטרים של מיקום גיאוגרפי, גיל, מין ופעילות מקוונת.

לדוגמה: גולש שמחפש אחר מכונית מסויימת ביאהו מכוניות, בחר מיקום גיאוגרפי "סן-פרנסיסקו" ביאהו מזג אויר, הפרסומות שיוצגו לו יהיו של סוכנים מקומיים של המכונית שחיפש.

סמארטאדס הינו עליית מדרגה במודעות חיפוש. סמארטאדס יביא עסקים ופלחי שוק נוספים ליאהו, אך שיפור הפילוח אינו מספיק ליאהו להוביל את השוק. גוגל עדיין המובילה הבלתי מעוררת, עם נתח שוק גדול יותר, גוגל תציע ככל הנראה שירות דומה על מנת לצמצם פערים (כפי שגוגל הוכיחה עד היום הממשק שלה יהיה אטרקטיבי יותר וחביב יותר על המשתמשים). המפרסמים ירוויחו קהל מפולח, והמשתמשים – פרסום רלוונטי.

להגיב

צריך להכנס כדי לכתוב תגובות.